Η φετινή συναυλία της Κ.Ο.Θ. στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και σε συνεργασία με το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης αφορά στη μουσική του Ασιατικού Κινηματογράφου, ενός είδους με φανατικούς λάτρεις σε όλο τον κόσμο και συνεχώς αυξανόμενη δυναμική.
Ρουίτσι Σακαμότο (1952): End roll από την ταινία ‘Ο Τελευταίος Αυτοκράτορας’
Ρουίτσι Σακαμότο (1952): End roll από την ταινία ‘Τσάι στη Σαχάρα’
Τζων Γουίλιαμς (1932): Sayuris theme από την ταινία ‘Απομνημονεύματα μιας Γκέισας’
Ταν Ντουν (1957): The Eternal Vow από την ταινία ‘Τίγρης και Δράκος’
(σόλο τσέλο: Βασίλης Σαΐτης)
Σιγκέρου Ουμεμπαγιάσι (1951): Echo Game από την ταινία ‘Τα Ιπτάμενα Στιλέτα’
Ριουίτσι Σακαμότο (1952): Opening theme από τη σειρά ‘Yae no Sakura’
Σιγκέρου Ουμεμπαγιάσι (1951): No Way Οut από την ταινία ‘Τα Ιπτάμενα Στιλέτα’
(σόλο φλάουτο: Όθωνας Γκόγκας)
Σιγκέρου Ουμεμπαγιάσι (1951): Main Theme από την ταινία ‘Η Κατάρα του Χρυσού Λουλουδιού’
(σόλο φλάουτο: Όθωνας Γκόγκας)
Σιγκέρου Ουμεμπαγιάσι (1951): Lovers από την ταινία ‘Τα Ιπτάμενα Στιλέτα’
(σοπράνο: Νεφέλη Σπυροπούλου)
Τόρου Τακεμίτσου (1930-1996): ‘Nami no Bon (Worship at the water)’, από την ομώνυμη ταινία
Τόρου Τακεμίτσου (1930-1996): Valse από την ταινία ‘Το Πρόσωπο Ενός Άλλου’
Ρουίτσι Σακαμότο (1952): Acceptance από την ταινία ‘Ο Μικρός Βούδας’
Χανς Τσίμερ (1957): The Way of the Sword από την ταινία ‘Ο Τελευταίος Σαμουράι’
Ρουίτσι Σακαμότο (1952): Bolerish από την ταινία ‘Μοιραία Γυναίκα’
Διεύθυνση Ορχήστρας: Γεώργιος Βράνος
Σοπράνο: Νεφέλη Σπυροπούλου
Ακολουθεί μέρος των φωτογραφιών της εκδήλωσης από τον Πάρι Παρίση
Ολοκληρωμένη η κάλυψη, εδω:
Ολοκληρωμένη η κάλυψη, εδω: